martes, 10 de junio de 2008

Maça de foc i maça de fum


Diables, des de aquí volem fomentar la participació del ball en els premis maça de foc i maça de fum. Espero que tots recordeu com anava. Els candidats de moment proposats son:
Maça de fum: Cistero (empresa del carrer nou i pavelló) i Vegas de Guadaira (constructora propietaria de Muntanyans II)
Maça de foc: La gent del Correllengua.
A partir d'ara podeu deixar els vostres candidats amb comentaris. Recordo que no fa falta tenir un blogspot per deixar comentaris!
Fins aviat!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

La Clara i jo (Sergi) em pensat uns possibles candidats:
A maça de foc:
-El 1er equim del Torredembarra de futbol per el seu ascens de categoria.
-La radio Ona la torre per la seva programacio i dedicacio pels actes del poble.

Maça de fum:
-La regidora Montserrat Gassull per les seves fires i batalles fora de lloc quen l'ajuntament no te presupost per res,
-La brigada municipal pels forats que hi ha als carrers de torredembarra, en els que els i fiquen pedassos de asfalt que quan plou salten i es fa un forat mes gran.

Nose es aburriment al bar. ens veiem aviat!

Cap d'any 2009 a Torredembarra dijo...

jo recordo que la junta va proposar per la maça de foc al Correllengua i per la maça de fum a Cisteró.

Anónimo dijo...

A mi em sembla perfecte cisteró i correllengua, per tant el meu vot per ells. Però perquè també hi hagi semifinals:
massa de foc a algun dels nous balls de diables tradicionals que s'estant gestant. I massa de fum a schlecker, caprabo(eroski) per no participar de cap manera a la torre ni a la festa major.

The gardener.

Anónimo dijo...

A mi m'agrada per la massa de fum Cisterò!! com el guillem.

La massa de foc trobo bona idea Ona Radio, com diuen el sergi i la clara.

Mireia